Kan inte skriva "lagom sansat anpassat"

  Jag börjar refucera mig och försöker skriva anpassat.
Men det är inte jag. har aldrig varit "Lagom sanasad anpassad" fast ni ska veta att jag har försökt.
Som konstnär har jag för länge sedan slutat att göra bilder som passar in. Men i bloggen blandar jag bild och text och ibland känns inläggen väldigt personliga och nära.
Har under en vecka inte skrivit för jag började tänka för mycket på hur andra kanske uppfattar mina texter.
När jag försökte censurera mig blev det totalt
STOPP.
Alla figurer och texter försvann och jag krympte.
Men jag reflekterade med Monica och Elizabeth som lyssnade och sa kloka saker 
Underbara Isabella Karamella satte ord på känslan och lusten kom tillbaka

Isabella karamella
Hon blev väl livrädd för att Marta T skulle försvinna i cyberrymden. Men Marta T kommer aldrig att försvinna och snart kommer hon att visa kläder och strutta runt på catwalk

Kommentarer
Postat av: Isabella Karamella

Berit is back, me like ;-)

2009-11-04 @ 23:10:33
Postat av: Leila

Gott att du är på banan igen! Du skriver ju för oss som då och då tittar in för att vi vill läsa det du skriver. De andra kan ju låta bli.

Förresten så har jag bytt mig ledig den 21a nov. :-)

2009-11-05 @ 09:53:35
Postat av: Berit

Du är för gullig. Det betyder mycket för mig med dina kommentarer. Du är van att reccensera litteratur och gör det på ett insiktsfullt sätt, som väcker min nyfikenhet.

2009-11-05 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0